Ett organiserat kaos och fyra bokade resor senare

Ja, på bilden nedan ser ni hur mycket av ett organiserat kaos mitt skrivbord är just nu. En hammare, kalendrar, pennor, paletter, skrivblock och så vidare. Jag vill göra saker, och helst allt samtidigt. Då ser det ut såhär.
 
Har haft tre toppendagar på jobbet verkligen. Vi har haft en tävling och jag har gått all in med tävlingsmodet. Det resulterade i en delad förstaplats med Anna. En eloge till oss måste jag säga! Tiden går så mycket snabbare och det blir roligare när en blir motiverad av något. Detta gjorde jobbet. 
 
Vi har fått in sååå mycket nyheter på jobbet nu. Bland annat har vi fått in anslagstavlor från Hama och jag var snabb med att köpa med mig en hem innan vi ens hann hitta en hyllplats till den på lagret. På den fina tavlan har min bästis skrivit superfina små meddelanden och dessutom har jag skrivit ner de datum jag ser fram emot bäst. Nu har jag nämligen bokat ytterligare en resa, nämligen till Rhodos som jag alltid velat åka till. 
 
Nu är det alltså tre veckor tills jag och Malin åker till Rom, sex veckor till Rhodos med Isis, Johanna, Petra och Tobias. Efter det är det Bråvalla som gäller och i Februari blir det som sagt Asien. Vilket år det kommer bli!  
 
 
 
Idag ska jag faktiskt jobba kväll i hemtjänsten. Skönt att få sova ut faktiskt. Det blir nog ett snabbt pass. Har dessutom hunnit med att skicka iväg min ena Michael Kors-väska som jag sålt på Tradera. Hoppas den får mer uppskattning av någon annan! 
 
Har haft fina dagar i helgen hur som helst. Valborg firades med Hanna, Lovisa och Isis, mina fina vännor. Gick hem relativt tidigt och sov hos Fredrik som körde hem mig dagen efter så jag kunde komma till jobbet. Igår efter jobbet åkte vi ut på Hunneberg och han visade mig ytterligare en jättevacker plats. Att bara andas in naturen och höra fåglarna kvittra var fantastiskt i det fina vädret. Vi hämtade Isis på jobbet och sedan beställde vi mat och kollade på en film, alla tre. 
 











Kom ihåg mig?